Rapoarte

Modulul Cash Management contine un submodul de rapoarte care permit consultarea informatiilor referitoare la tranzactiile operate pe registrele de casa si extrasele de cont precum si la stadiul seriilor si numerelor documentelor utilizate.

Informatiile se pot afisa la nivel de tranzactie sau centralizat, pe o anumita perioada de timp , aferente unui cont de casa / banca sau unei casierii, pentru un anumit utilizator sau pentru toti.

Orice raport se configureaza de catre utilizator prin setarea unor parametrii. Sistemul propune business unitul in concordanta cu drepturile de acces, perioada curenta, moneda tranzactiei .

Parametrii comuni pentru selectie sunt:

  • Business unit-ul, - se propune primul nod din arborescenta

  • Perioada : un interval ce poate fi setat si la o zi

  • Business unit-ul, daca din drepturi de acces se propune in nod

  • Moneda: tranzactiei

  • Utilizator :Toti

  • Tip tranzactie: Toate

Pentru obtinerea rapoartelor exista si selectii specifice, in functie de forma de raport accesata:

1. Plati ordonate- editeaza raportul cu ordinele interne de tip PL ordonantate la plata intr-o anumita perioada (cu starea pana la ORDONAT):

  • Cont: in multimea {TOATE, UNUL, FARA CONT}

  • Tip tranzactie : tipul de tranzactie de pe ordin. in multimea {TOATE, UNA}

  • Stare tranzactie: starea tranzactiilor ce vor aparea in raport. In multimea {TOATE, PROPUS, ALOCAT, ORDONAT }

Gruparea datelor in raport se face la nivel de cont si in interiorul contului pe tipuri de tranzactie.

2. Plati neonorate- se obtine un raport cu ordinele interne de tip PL care nu au fost transformate in tranzactii pana la data expirarii. Interfata de selectie este asemanatoare cu cea de la raportul de Plati ordonate.

3. Chitante anulate se obtine o lista a documentelor anulate sau sterse intr-o anumita perioada selectata de catre utilizator. Gruparea datelor se face la nivel de cont, iar in cadrul acestuia chitantele sunt grupate pe zile:

  • Cont: in multimea {TOATE, UNUL}

  • Tip cont : tipul de tranzactie de pe ordin. in multimea {TOATE, CASA, INTERN, EXTERN}

  • Operatiune: tipul tranzactiilor ce vor aparea in raport. In multimea {TOATE, INCASARI, PLATI }

4. Borderou incasari- prezinta toate incasarile efectuate in perioada selectata (rulajul pe incasari ). Raportul include doar tranzactiile cu starea POSTAT sau CONTABILIZAT:

  • Zona :facultatea sau departamentul pentru care se editeaza raportul(Zona). In multimea {TOATE, UNA, DIFERITA DE}

  • Purtatorul: purtatorul. In multimea {TOTI, UNUL, DIFERIT DE}

  • Cont disponibilitati: in multimea {TOATE,UNUL,DIFERIT DE}

  • Cont casa/banca: in multimea {TOATE,UNUL,DIFERIT DE}

  • Cod Doc: {TOATE,UNUL,DIFERIT DE}

  • Transferuri: daca se afiseaza transferurile de numerar

  • Tip tranzactie : tipul de tranzactie din registre de casa sau extras de cont. In multimea {TOATE, UNA, DIFERIT DE}

  • Tip incasare: CASH, CARD, BON VALORIC, ALTE, TOATE

Gruparea datelor se poate face in mai multe moduri:

  • Total gruparea se face doar la nivel de tranzactie

  • Pe facultate/departament(zona) gruparea se face la nivel de facultate si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie

  • Pe tip operatie (purtator) gruparea se face la nivel de tip operatie si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie

  • Pe conturi de disponibilitati gruparea se face la nivel de conturi de disponibilitati si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie

  • Pe conturi de casa - gruparea se face la nivel de conturi de casa si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie

5. Borderou plati- prezinta toate platile efectuate in perioada selectata (rulajul pe plati). Raportul include doar tranzactiile cu starea POSTAT sau CONTABILIZAT:

Gruparea si modalitatile de selectie a datelor sunt similare cu cele de la Borderou Incasari.

6. Centralizator operatiuni- se obtine un raport centralizator al incasarilor si platilor efectuate intr-o anumita perioada . Raportul include doar tranzactiile cu starea POSTAT sau CONTABILIZAT.

Prezinta in mod centralizat (totalizat) operatiile(tranzactiile) efectuate in perioada selectata.

Gruparea datelor si modalitatile de selectie a datelor sunt similare cu cele de la Borderou Incasari, numai ca in cazul acestui raport tranzactiile nu mai sunt afisate detaliat, acesta continand numai totalurile pe gruparea aleasa.

De asemenea, acest raport poate fi obtinut cu semnaturi sau fara, in functie de valoare campului Semnaturi.

7. Sinteza registre de casa - se obtine un raport care sintetizeaza soldul si rulajele pe toate conturile unei casierii/banci pe perioada selectata.

Se afiseaza informatii privind incasarile, evidentiindu-se cele efectuate prin card in coloane separate, fara a influenta informatiile din celelalte coloane care reprezinta incasarile prin numerar:

  • Banca/Casa: Se alege cu F1 casa/banca

  • Stare tranzactie : Toate/ Operat/Postat/Contabilizat/Conciliat

8. Incasari din taxe studenti - doar pentru organizatiile care utilizeaza gestiunea scolaritatii - afiseaza taxele incasate pe studenti: individual sau pe o selectie de : facultate, specializare, an de studiu.