Actiuni Corective inainte de Contabilizare

Modificarea sau aducerea informatiilor intr-o stare anterioara fata de cea efectiva in vederea efectuarii unor corectii ca:

  • Emiterea unui ordin de plata din alta banca decat cea asociata initial. Operatia se poate efectua inainte de a fi transmis catre banca (actiunea TRANSMIS)

  • Anularea Ordinelor de plata

  • Corectarea unei tranzactii pentru inregistrarea unei facturi

Nu se pot efectua actiuni corective pentru : Anulare Ordine de plata, Refuz la Plata, Transmitere, Executie

In cazul actiunilor Anulare si Refuz la Plata, numerele de ordine de plata sunt anulate, ele nemaiputand fi folosite. Reluarea procesului se face incepand cu actiunea Preluare

Emiterea unui ordin de plata din alta banca decat cea asociata initial

  1. Accesati Cash Management -> Banci -> Procesare Ordine de Plata

  2. Selectati Actiune: Aprobare

  3. Actionati buton image1

    3.1. Bifati banca din care se va efectua anularea

    3.2. Actionati Start

  4. Selectati pe browser doar inregistrarile cu stare Aprobat

    4.1. Pozitionati-va pe browser pe linia de filtrare a campului Stare

    4.2. Selectati din valorile propuse Starea Aprobat

    4.3. Apasati Enter pe valoarea completata

  5. Bifati inregistrarile pentru anulare aprobare

  6. Efectuati operatia de propunere la plata. Apasati buton image2

  7. Selectati Actiune: Propunere la Plata

  8. Actionari buton image1

    8.1. Bifati banca din care se va efectua anularea propunerii

    8.2. Actionati Start

  9. Selectati pe browser doar inregistrarile cu stare Propus

    9.1. Pozitionati-va pe browser pe linia de filtrare a campului Stare

    9.2. Selectati din valorile propuse Starea Propus

    9.3. Apasati Enter pe valoarea completata

  10. Bifati inregistrarile pentru anulare propunere

  11. Efectuati operatia de anulare propunere la plata. Apasati buton image3

  12. Efectuati Propunerea la Plata pe noul cont bancar

  13. Efectuati Aprobarea inregistrarilor pe nou cont bancar

Corectarea unei tranzactii pentru inregistrarea unei facturi se realizeaza prin parcugerea etapelor in sens invers actiunii de generare, pornind de la starea curenta , selectand actiunea si actionand butonul corespunzator etapei

  1. Accesati Cash Management -> Banci -> Procesare Ordine de Plata

  2. Efectuati Anulare Aprobare

  3. Efectuati Anulare Propunere

  4. Efectuati Anulare Ordonantare

  5. Efectuati Stergere Propunere

  6. Identificati registrul si tranzactia pentru factura ce urmeaza a fi modificata

  7. Stornati si Modificati inregistrarea

  8. Contati tranzactia si reluati procedura de generare ordine de plata