Implementare

Overview

Implementarea are la baza doua baze de date: Productie si Model.

Baza de date Model cuprinde in ea configurari, procese generale si procese pe industrii, care vor fi folosite in modelarea bazei de Productie.

In documentatia din Smart Business vom gasi referiri in baza de date Model, de care vom tine cont la configurarea bazei de date de Productie.

Baza de date Productie are initializate configurari generale, specifice oricarei industrii si un utilizator cu drepturi totale (ADMINISTRATOR).

Este necesar sa definiti un utilizator nou, cu drepturi totale, consultand docserp.emsys.ro.

Cu utilizatorul nou creat, veti continua sa configurati baza de date de Productie, conform activitatilor desfasurate, pe baza specificatiilor corespunzatoare din baza de date Model.

Pentru implementare activitatile au fost structurate in Financiar, Logistica si Resurse Umane.

Datele pentru incarcare vor fi furnizate in formate Excel, urmarind procedurile respective.

In cazul in care la incarcare datelor, un fisier Excel nu este conform cerintelor aplicatiei, actiunea este abandonata in totalitate, cu prezentarea exceptiilor sau informatiilor incomplete.

La Financiar vor fi incarcate date despre: Solduri Conturi, Parteneri, Facturi Clienti, Facturi Furnizori, Solduri Conturi Analitice, Imobilizari si Solduri TVA la Incasare.

La Logistica vor fi incarcate date despre: Nomenclator Articole, Solduri Stocuri, Nomenclator Servicii, Retete, Solduri Obiecte de Inventar - dupa ce s-a preluat personalul la Resurse Umane.

La Resurse Umane vor fi incarcate date despre: Nomenclatoare, Date Revisal, Date Declaratii etc.

Daca la modelarea activitatilor in baza de Productie se va tine cont de modelarile din baza Model, ulterior se mai pot defini si alte activitati.

Dupa incarcarea si definirea nomeclatoarelor si datelor se definesc utilizatorii aplicatiei, in functie de drepturile acestora. Utilizatorii pot fi definiti cu drepturi de grup, in functie de procesele si fluxurile pe care le utilizeaza (Cumparari, Vanzari, Cash Management etc.), dar si cu drepturi la nivel de functie. Unui utilizator i se pot declara mai multe profiluri. Nivelul de responsabilitate al unui profil utilizator se rezuma la Business Unit-ul atasat lui.

Au fost pregatite documente excel cu informatiile corespunzatoare pentru a testa si a invata procesul de implementare.

In aceste fisiere sunt prezente inregistrari cu diverse aspecte care pot fi studiate:

Legenda pentru coloanele din fisierele de incarcare este:

  • VERDE- camp obligatoriu de completat;

  • NEGRU - camp optional de completat;

  • ROSU - camp cu valori existente deja in aplicatie (vezi Instructiuni);

  • GALBEN - in cazul in care nu se completeaza, se propune valoare implicita.

Video: Implementare Financiar - video