Instalare Versiune

Pentru instalarea versiunii de aplicatie parcurgeti urmatorii pasi:

Descarcare Versiune

1. Accesati https://support.emsysapp.com;

2. Autentificati-va in aplicatie cu un utilizator cu drepturi de instalare;

3. Accesati tab-ul Versiuni proiecte;

4. In zona de ecran Produse EMSYS, selectati produsul pentru care se doreste instalarea versiunii (exemplu ERP);

5. In partea de jos a ecranului, pozitionati-va pe versiunea ce se doreste a fi instalata;

6. Apasati butonul image1 (Profile Docker):

  1. pozitionati-va, daca este cazul, in fereastra Profile Docker, pe profilul specific serverului de productie (exemplu: ERP_PRODUCTIE);

  2. apasati butonul image1 (Descarca fisier Docker);

  3. in fereastra deschisa, alegeti optiunea de salvare a fisierului Dockerfile_….

7. Inchideti fereastra Profile Docker;

8. Fiind pozitionat pe versiunea ce se doreste a fi instalata, apasati butonul image2 (Descarcare arhiva SQL …), pentru descarcarea scripturilor de versiune.

Instalare Versiune

Instalarea versiunii descarcate se realizeaza conform instructiunilor Utilizare Consola.

Modificare Structura Baza de Date

Urmatorul pas dupa instalare este rularea scripturilor, conform documentatiei Incarcare Scripturi de Versiune.

Verificare Functionalitate Aplicatie

Ultimul pas in procesul de instalare al versiunii il reprezinta verificarea functionalitatii aplicatiei.

Pentru aceasta se vor verifica functii cu tehnologii diferite si din module diferite ale aplicatiei:

1. Accesati http://ip_server:9997/app si autentificati-va in aplicatie cu un utilizator cu drepturi totale;

2. Apelati si verificati deschiderea fara erori a functiilor:

  1. Financial -> Contabilitate Financiara -> Declarare Exigibilitate TVA Cumparari;

  2. Financial -> Imobilizari -> Intrari de la Furnizori;

  3. Logistics -> Managementul Materialelor -> Cumparari -> Receptii -> Receptii Articole (daca este implementat modulul Logistica);

  4. Human Resources -> Administrare Personal -> Date de baza -> Personal HR 7.0 (daca este implementat modulul Human Resources);

  5. Human Resources -> Human Resources (daca este implementat modulul Human Resources);

  6. Human Resources -> Sisteme de Control Acces -> Macheta Pontaj (daca este implementata functionalitatea Pontaje);

  7. Rapoarte Configurabile - rulati un raport pe un interval mic de zile.