Configurare Variabile Setare pentru Verificare Documente Furnizori/Clienti

Pentru a se evita introducerea de mai multe ori a unei facturi sau a unui document de plata sau incasare, la introducerea tranzactiilor in registre de contabilitate sau prin fenomene economice, se vor defini variabilele de setare :

FUVERDOC+, FUVERDOC- pentru furnizori

CLVERDOC+, FUVERDOC- pentru clienti

1. Alegeti: Administrator -> Configurare->Configurare Aplicatie->Setari->Variabile Specifice Firmei

  1. Adaugati:

    2.1. Nume Variabila : specificate mai sus

    2.2. Tip Variabila Integer

    2.3. Explicatie: Numarul de perioade anterioare/urmatoare pentru care se verifica in vederea atentionarii utilizatorului pentru introducerea aceluiasi document pentru furnizor/client

    2.4. Valoare : o valoare egala cu numarul de luni pentru care se face verificarea

image0Atentie

  • Daca variabilele sunt nedefinite sau definite cu valoarea zero - nu se face verificarea documentelor introduse in sistem

  • Pentru variabilele FUVERDOC+ si CLVERDOC+ - valoare reprezinta numarul de perioade incepand cu luna curenta pentru care se verifica in vederea atentionarii utilizatorului pentru introducerea aceluiasi document

  • Pentru variabilele FUVERDOC- si CLVERDOC- - valoare reprezinta numarul luni anterioare pana la luna curenta pentru care se verifica in vederea atentionarii utilizatorului pentru introducerea aceluiasi document

  • Verificarea se realizeaza pe acelasi cod de document, numar si data document

  • Mesajul afisat este de atentionare. Se afiseaza maxim 5 inregistrari. In cazul in care sunt mai mult de 5 tranzactii lista este continuata cu „………”