Configurare Variabile Setare pentru Verificare Documente Furnizori/Clienti
==========================================================================

 

Pentru a se evita introducerea de mai multe ori a unei facturi sau a
unui document de plata sau incasare, la introducerea tranzactiilor in
registre de contabilitate sau prin fenomene economice, se vor defini
variabilele de setare :

FUVERDOC+, FUVERDOC- pentru furnizori

CLVERDOC+, FUVERDOC- pentru clienti

1. Alegeti: **Administrator -> Configurare->Configurare
Aplicatie->Setari->Variabile Specifice Firmei**

2. Adaugati:

    2.1. Nume Variabila : specificate mai sus

    2.2. Tip Variabila Integer

    2.3. Explicatie: Numarul de perioade anterioare/urmatoare pentru care se
    verifica in vederea atentionarii utilizatorului pentru introducerea
    aceluiasi document pentru furnizor/client

    2.4. Valoare : o valoare egala cu numarul de luni pentru care se face
    verificarea

|image0|\ Atentie

-  Daca variabilele sunt nedefinite sau definite cu valoarea zero - nu
   se face verificarea documentelor introduse in sistem
-  Pentru variabilele FUVERDOC+ si CLVERDOC+ - **valoare** reprezinta
   numarul de perioade incepand cu luna curenta pentru care se verifica
   in vederea atentionarii utilizatorului pentru introducerea aceluiasi
   document
-  Pentru variabilele FUVERDOC- si CLVERDOC- - **valoare** reprezinta
   numarul luni anterioare pana la luna curenta pentru care se verifica
   in vederea atentionarii utilizatorului pentru introducerea aceluiasi
   document
-  Verificarea se realizeaza pe acelasi cod de document, numar si data
   document
-  Mesajul afisat este de atentionare. Se afiseaza maxim 5 inregistrari.
   In cazul in care sunt mai mult de 5 tranzactii lista este continuata
   cu "........."

 

 

.. |image0| image:: ../../../Resources/Images/Prodinf/exclamation_octagon_fram.png