Consum Echipament de Protectie¶
Scop¶
Inregistrarea darii in folosinta a echipamentelor de protectie, pe responsabilitati, concomitent cu descarcarea de gestiune si cu inregistrarea cheltuielilor pe centre de cost. Prin introducerea datelor are loc o completare a urmatoarelor domenii:
Stocuri - Prin inregistrarea cantitativ-valorica a transferului articolelor de natura obiectelor de inventar dintr-o gestiune in alta;
Costuri - Prin inregistrarea in contabilitatea de gestiune a consumului respectiv pentru centrul de cost.
Procedura¶
Apelati functia Logistics->Stocuri->Iesiri->Consum Echipament de Protectie apasand butonul Arata .
2. Apasati butonul din partea de jos a ecranului sau butonul si completati ecranul Informatii cu date referitoare la: Cod document, Nr. Document, Data Document, Gestiunea Predatoare, Gestiunea Primitoare, Zona si Purtator. Apelati butonul pentru a finaliza introducerea antetului de document.
Pe tab Specificatie adaugati pozitiile prin selectarea articolelor care se dau in consum si completarea campurilor solicitate de sistem.
Finalizati detalierea pentru fiecare articol apasand butonul Salvare .
Verificati informatiile introduse si aprobati documentul prin apelarea butonul Aprobare .
Puteti verifica documentul prin apelarea butoanelor si .
Finalizati documentul prin apelarea butonului Validare , pentru actualizarea datelor in domeniul Stocuri si generarea propunerii de contare.
Apelati butonul pentru a reveni la meniul principal sau pentru a iesi din functia Stocuri.
9. Apelati functia Financial->Contabilitate Financiara->Registre de contabilitate si selectati registrul pe care s-a inregistrat documentul.
10. Selectati tranzactia si apoi apelati butonul pentru contarea tranzactiei.
Refacerea propunerii de contare in cazul in care inregistrarea initiala a fost stearsa din registrul contabil se realizeaza astfel:
pe functia Consum Echipament de Protectie apelati din nou butonul Validare si se genereaza o noua propunere de contare.
Atentie¶
La intrarea pe tipul de document Stocuri utilizatorul poate vedea toate tranzactiile disponibile in functie de drepturile sale de acces pe Business Unit-uri.
Cautarea unui document se poate realiza cu ajutorul butonului Filtrare rapida. Pentru filtrarea anumitor documente sau sortarea acestora se apeleaza butonul Setari din coltul stanga sus al ecranului.
Un document cu stare Aprobat se poate redeschide, modifica si sterge prin apelarea butonului Anulare Aprobare .
O tranzactie validata nu poate fi anulata decat printr-o alta tranzactie de Stornare introdusa pe acelasi tip de document Stocuri. A se consulta procedura Stornare Automata .
Revalidarea unei tranzactii NU reface informatiile din domeniul Stocuri, ci numai pe cele din registrul de contabilitate - nota contabila.