Consumuri Materiale pe Centre de Cost

Acest raport are drept scop prezentarea unei imagini analitice referitoare la consumurile materiale cantita-tive si valorice, pe centre de cost, intr-un anumit interval de timp. Raportul se obtine pentru o perioada continua de timp care contine un numar intreg de luni fiscale.

  1. Alegeti: Logistics → Managementul materialelor → Gestiune Stocuri → Rapoarte → Consumuri Materiale pe Centre de cost

  2. Setati optiunile de Selectie Primara:

    2.1. Data dupa care se realizeaza raportul: Data Efectiva/Data Document si Perioada.

    2.2. Data operarii- un interval in care au fost introduse date in sistem. Acordati importanta acestor informatii, deoarece pot fi excluse date in cazul in care selectia nu este corespunzatoare. Recomandam utilizarea datelor propuse pe interfata, adica data de inceput a perioadei fiscale si sfarsitul anului.

    2.3. Selectati modul de Ordonare al articolelor dupa cod sau denumire sau dupa Documente.

    2.4. Tip raport:implicit este propusa ordonarea cea mai utlizata. Consultati toate tipurile de raport.

    2.5. Business Unit-ul in cazul in care doriti realizarea raportului numai pe un BU.

    2.6. Fondul in cazul in care doriti realizarea raportului numai pe un fond.

    2.7. Gestiunea in cazul in care doriti realizarea raportului numai pe o gestiune.

    2.8. Articolul pentru urmarirea unui anumit reper.

    2.9. Zona si in cadrul unei zone un purtator.

    2.9. Pentru afisarea unor informatii suplimentare bifati:

    2.9.1. Recapitulare pe conturi: In recapitulatia pe conturi de cheltuiala se afiseaza suma valorilor afisate pentru documentele de consum corespunzatoare, deci pentru consumurile de echipament de lucru se afiseaza cheltuiala suportata de companie (corespunzatoare procentului PRECHLUCRU) si nu intreaga valoare de iesire.

    2.9.2. Detaliat pe Serii articole: valabila numai pentru articolele inseriate.

    2.9.3. Afisare Cod Vamal: pentru afisarea in raport a codului vamal corespunzator pentru fiecare articol. Aceste informatii apar numai in conditiile in care pentru articolele din nomenclator codul vamal corespunzator se specifica astfel:

    • Pe functia Nomenclator Articole (campul Cod vamal din grupul Livrare, pagina 1. Date generale);

    • Pe functia Nomenclator Articole Fabricatie (campul Cod vamal din grupul Livrare, pagina 4. Aprov./Livrare);

    • Daca bifa Afisare Cod vamal este selectata, in raportul rezultat este afisat si codul vamal corespunzator articolului imediat dupa denumirea articolului, in aceeasi coloana cu aceasta si separat prin caracterul “/”;

    • Daca bifa Afisare Cod vamal este selectata si optiunea de raport este export in EXCEL, in exportul rezultat este afisat si codul vamal corespunzator articolului imediat dupa denumirea articolului, intr-o coloana separata.

  3. Setati optiunile de Selectie Secundara la nivel de:

    3.1. Cont de stoc.

    3.2. Cont de Cheltuiala.

    3.3. Comenzi de lucru: Un tip de Comanda sau O comanda.

    3.4. Tip document: CONS; CONOB; CONEP; CONEL; PLC.CONSDRS,COAGDRS.

    3.5. Coduri Document.

    3.6. Numere Document sau interval de numere.

    3.7. Stare document: validare si contare.