Lista de Inventar

Raportul prezinta informatii privind imobilizarile, ordonate dupa diferite criterii in vederea verificarii patrimoniale a acestora la inventar. Raportul contine informatii privind gestiunea, obiectul de cost, marca, data punerii in functiune, codul de clasificare, valoare inventar, valoare amortizare, valoare ramasa, la care se pot adauga optional coloanele „Numar Inventar Extern” si „Situatia juridica actuala” (informatii despre documentul de provenienta de la furnizor)

Raportul se obtine la nivel de Business Unit. Business Unit-ul unui mijloc fix este BU-ul gestiunii in care este inregistrat la sfarsitul perioadei selectate.

1. Alegeti: Financial -> Imobilizari -> Rapoarte -> Lista de Inventar

  1. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Perioada la sfarsitul careia doriti obtinerea raportului

    2.2. Selectati Business Unit din cele la care aveti acces conform profilului dvs;

    2.3. Selectati tipul de raport dorit.

    2.4. In cazul in care doriti afisarea informatiilor despre documentul de provenienta furnizor. bifati Situatia Juridica Actuala

    2.5. In cazul in care doriti si afisarea numarului de inventar extern, bifati Nr invent Ext

    2.6. In cazul in care NU doriti afisarea accesoriilor, debifati Accesorii

    2.7. In cazul in care NU doriti afisarea stocului scriptic, debifati Afisare scriptic

    2.8. Culegeti numele persoanei Responsabil Contabilitate care se va tipari pe fiecare pagina a raportului listat in chenarul Contabilitate

image0Atentie

  • Setati Moneda pentru a obtine raportul in alta moneda decat cea de baza.

  • Mesajul „Amortizarea este calculata pana la luna, anul !” din titlul si finalul raportului avertizeaza ca nu este calculata amortizarea pana la data de sfarsit a perioadei de selectie. In acest caz, raportul contine datele numai pana la ultima luna pentru care s-a calculat amortizare.

  • Raportul se poate obtine si in Excel

  • In Excel pe toate tipurile de rapoarte -Cu/fara Nr.Inventar Extern, Cu/fara Situatie juridica actuala - pentru fiecare numar de inventar sunt afisate urmatoarele coloane: gestiune, denumire gestiune, numar inventar, denumire, accesorii, grupa si codul de clasificare, zona, denumire zona, purtator, denumire purtator, sectie, denumire sectie, atelier, denumire atelier, marca, denumire marca, domeniu, denumire domeniu, stare mijloc fix, data punerii in functiune, contul de imobilizare, valoare inventar, amortizare, valoare ramasa, scriptic, faptic, numar inventar extern, situatie juridica actuala (cod, numar si data document frunizor de provenienta).

  • Pentru un numar de inventar inregistrat pe mai multe conturi de imobilizare sunt afisate atatea inregistrari cate conturi de imobilizare are, fiecare cu sumele aferente contului respectiv. Inregistrarile sunt ordonate dupa gestiune, numar de inventar si cont de imobilizare.

  • Raportul Excel nu contine nici un total, iar prin folosirea instrumentelor Excel utilizatorul isi poate grupa datele / formata fisierul asa cum doreste.