Situatia Receptiilor in Curs

Raportul prezinta situatia documentelor de receptii in curs la nivel de furnizor in perioada selectata.

Pentru realizarea raportului:

1. Alegeti EMSYS Logistics → Managementul Materialelor → Cumparari → Rapoarte → Situatia Receptiilor in Curs.

2. Alegeti optiunile de selectie:

2.1. Alegeti perioada pentru care doriti situatia.

2.2. Alegeti tipul de ordonare dorit din caseta Ordonare.

2.3. Rafinati selectia pentru raport prin completarea campurlior din caseta Selectie date:

  • Furnizori: furnizorul de pe antetul receptiei (se poate selecta un furnizor sau toti);

  • Grupe Furnizori: grupa de furnizori din care face parte furnizorul completat pe antetul receptiei (se poate selecta o grupa sau toate);

  • Regiuni: regiunea din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se poate selecta o regiune sau toate);

  • Judet: judetul din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se poate selecta o regiune sau toate);

  • Localitati: localitatea din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se poate selecta o localitate sau toate);

  • Articole: articolele completate in detalierea receptiei (se poate selecta un articol sau toate);

  • Servicii: serviciile completate in detalierea receptiei (se poate selecta un serviciu sau toate);

  • Grupe: grupa din care face parte articolul/serviciul completat in detalierea receptiei (se poate selecta o grupa sau toate);

  • Subgrupe: subgrupa din care face parte articolul/serviciul completat in detalierea receptiei (se poate selecta o subgrupa sau toate).

2.4. Alegeti business unit-ul pentru care doriti sa consultati informatiile.

2.5. Bifati tipul de document de receptie (Receptii - Furnizori si/sau Receptii de la Grup).

2.6. Bifati tipul de receptie (Receptii Planificate si/sau Receptii Neplanificate).

3. Actionati butonul Start pentru realizarea raportului.