Dimensiuni Organigrama¶
Organigrama este un sistem intern de organizare a unei companii, necesar pentru functionarea acesteia in conditii optime.
Ea include organizarea angajatilor în departamente prin realizarea unei scari ierarhice, dar si o trasare generala a responsabilitatilor, alaturi de fisa postului fiecarui angajat.
Proces operare dimensiuni organigrama
Apelati Human Resources&Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Liste Rezervate -> Dimensiuni Organigrama
Adaugati o inregistrare prin apelarea butonului Adauga
Completati urmatoarele campuri: Cod lista, Den. Cod lista, Data inceput, Data sfarsit, de exemplu: (ACT, PNT, TSO, CTG) cu denumirile aferente: (Activitate, Cod Pontaj, Tip Structura, Categorie de Personal).
Import Export Dimendiuni Organigrama
Export: Se utilizeaza pentru verificare, inserare, corectie date.
Import: Se utilizeaza pentru inserare, corectie date.
Apasati butonul Import/Export
Utilizati Export, in vederea realizarii fisierului model de incarcat sau pentru verificare date.
Salvati fisierul si actualziati datele in vederea incarcarii, daca se doreste inserare/corectie date.
Apasati butonul Import
Alegeti fisierul de incarcat si apasati butonul Incarca
Etapa 2
Bifati campul Header
Etapa 3
Atenționare
Se utilizeaza daca in fisierul pe care l-am incarcat se doreste modificarea informatiilor la toate inregistrarile. Exemplu: Daca se doreste ca datele de pe o coloana sa fie acelasi la toate inregistrarile.
Etapa 4
Inserare: Importa date.
Actualizare: Corecteaza date.
Inserare sau Modificare: Importa date si/sau modifica date existente.
Atenționare
Daca inregistrarile nu exista se efectueaza inserare. Daca exista, se apasa butonul de Actualizare.
Inserarea se efectueaza cu bifa Fara erori
Apasati butonul Inserare
Daca operatiunea nu s-a efectuat. Apare mesaj de eroare, erorile fiind scrise in fisierul de erori.
Dupa corectarea erorilor se reia procesul de Import.
Atenționare
Se verifica datele importate prin Export (descris mai sus).